Berfin_ili Hepimize hayırlı cumalar öncelikle. Kızlar 21+5im göbeğim daha çıkmadı korkuyorum acaba bebek mi çok küçük neden çıkmadı ve ne zaman büyümeye başlıyo. Ilk gebeligim bu arada
Nevinnn Berfin_ili bende 30 haftalığım canım yok denecek kadar az hamile göbeği gibi değil normalde de kilolu kaldım hamile 80 le ama uzun boyluydum eşim diyorki senin karnım niye büyümüyo😅 çok şükür bebeğinde sağlıklı haftasından önde gidiyor hatta iç karnımız geniş demekki😅buda bi avantaj bence 😅
Busraae Berfin_ili korkma canım benimkide öyleydi 25 haftalık hamileydim belli olmuyordu pek karnım 7. Aydan sonra büyüdü 😊 ama suan bile benimle aynı haftada olanlara göre küçük iç karnımız geniştir
04052016mh Nevinnn ayy bu eşler bir alem 😂 benim eşim de daha 14.haftdayım bunu 10.haftda falan dedi diyor ki daha karnın ne zaman çıkacak 🤷🏽♀️ Hamile olduğumu karın büyümesiyle mi öğrenmem gerekti 😂
beriliceannesi Kişinin yapısıyla alakalı o dert etme , benim 2.5aylıkken çıktı ama 5. Ayımdan beri de büyümüyor. Bebeğin kilosu boyu yerindeyse sorun yok 🤗
Damla123- Berfin_ili canım benim de 18+1 bir kaç gündür hafif car yavaş yavaş galiba arkadaşım vardı 14 haftalıkken 6 aylık gibiydi 😂
198723 Berfin_ili Herkesin farklı oluyo biz 27 haftaya girdik ama çoğu kişi şaşırıyor hamile olduğuma eşim her kontrol öncesi bebek gelişmiyo diyo ama şükürler olsun hatta önde gidiyormuş haftasına göre tabi buda pek iyi bişey deil ileri ve geri gitmesi
Mom46 Berfin_ili benm göbeğim 18.haftadan sonra çıkmaya başladı şuan 21 haftalığım ve kocaman göbeğim var şimdiden zorlanıyorum çıkmaması senin açından iyi 😅 https://resmim.net/preview/wVqEF7.jpeg
Ozgelin Bende kilolu hamile kaldım 85 tim şöyleki 27 haftalık ama sanki çok yemek yemişimde şişmişm gibi duruyor 😊 bakalım belki bundan sonra azıck büyür