Nurunilkmucizesi Kızlar merhaba 16+6 günlük gebeyim. Ya sola yatiyorum sanki benle beraber bir su torbasıda sola yatip karnımı oraya dogru cekiyor bazen saga yatincada böylr. Geçen haftalar da böyle birşey yoktu bebek büyüdüğü için mi bu his ? Sizede oluyormu :) Merak ettim sağolun.
Gamzedngdn Nurunilkmucizesi 15+3 den selamlar bende de aynı his var yan dönünce içim pıt diye o tarafa kayıyor duyuyorum ama neden bilmiyorum tekrar doktora gidince sorucam unutmazsam ☺️
pyymamm Nurunilkmucizesi evet artık buyuyor agırlığı veriyor 😂 bazen benim sola dönmeme rağmen sağda olduğunu gördüğn oluyo 😂
Sibelilhami Nurunilkmucizesi o zaman genel anlamda normal yorumlar bunu gösteriyor bende 22 haftayım ama böyle bir şeye hiç dikkat etmedim 🤔🤔🤔
TwinsmomDA Nurunilkmucizesi benimkiler ikiz bende sağa sola dönünce öyle değilde ağırlık geliyor acı yapıyor bazen mecbur yastıkla destekliyorum
yildiz23 Bende 23+4 üm aynı şey bendede var 2 gündür döner dönmez hemen o tarafa toplanıyor sertleşiyor bende burada bekleyim 🙄
Kelebegimmm Evet bende onu hiss etmişdim.karnımın altına yorganı alıyordum öyle olmasın diye😄bak şimdi hatırladım ne güzel hisslerdi sabah uyanıyosun dokunuyorsun yumurta gibi bişey ya sağda ya solda insanın inanası gelmiyordu🤗şimdi 3,5 aylık kolumda uyuyor❤️
Nurunilkmucizesi Kelebegimmm Allahım sağlıkla sıhhatle bizede nasip etsin aminn❤️❤️❤️Rabbim size bağişlasinnn❤️
Nurunilkmucizesi Sibelilhami ben hissediyorum ama suan yok mesela günün veya gecenin bazı saatleri ❤️ Allah korkutmasın bizleri arkadaşim.
Sibelilhami Nurunilkmucizesi amin inşallah çok şükür bir sorunumuz yok bizimde bende sizin gibi ara ara hissediyorum çok küçük ondan sanırım 😊