Merhabalar, buralarda yeniyim ve ilk hamileliğim(Allah izin verirse)🙈
Hamileliğimin 5.haftasındayim, kese henüz göründü. 20lik dişim sanıyorum apse yaptı ağzımı çok açamıyorum dişçiye falan gittim sıkıntımı ve hamile olduğumu söyledim augmentin(sanırım 1000 mg) verdi. Sorunlu bi hamileliğin yoksa sıkıntı vermez dedi ama sıkıntı olup olmadığını bilmiyorum çünkü doktorum sadece ultrasonla karnıma bakıp bilgilendiriyo herhangi bi test falan yapmadı(belki henüz erken olduğu içindir, bilemiyorum).
Ben şimdi bu hapı diş doktoruma güvenerek kullanmalıyım fakat aklımda soru işaretleri var ilk 3 ay çok önemli bu durum mercimeğimi etkiler mi?
Daha önce böyle bişey yaşayıp tecrübe etmiş anneler var mı?