Merhaba anneler 21+5 günlük hamileyim 17 haftadan beri çok aktif bir şekilde bebeğimin hareketlerini hissediyordum iki gündür hiç oynamıyor o kadar çok oynardı ki geceleri hiç durmazdı çikolata falan da yedim hiç hareket yok birazdan doktora gidicem aynı durumu yaşayan var mı neden olabilir acaba