Merahabalar öncelikle hayırlı Cumalar diliyorum bu mübarek Cuma gününde sizlerden bebeğim için dua istiyorum ❤️ 20 haftalıkken dr kalbinde parlaklık oldugunu soyledi hemen perinatologa gittik ve başka bulgu olmadıgını istersek amnıyosentez yapabılecegimzi ve bu durumun 30. Hafta civarlarında yada dogumdan sonra gecebildigini soyledi bugın 23 hafta olduk 25 de tekrar muaneye gidecegım sizlerden dua istyorum Allah hepinizden razı olsun şimdidrn 💕