Ben 17 +5 teyim 14 haftalik kontrole gittigimde istemedi doktorum benden.Aile hekimine kayit yaptirmaya gittigimde doktorun istemedi mi dedi hayir dedim,1 ay sonra randevuya cagirdi sadece dedim belki o zaman ister dedi ama zaten o haftadan sonra detayli olmayacak mı nasıl olacak anlamadım sizlerden istenmis.