hly24 gittim canim pihtilasmam var kan sulandirici igne kullaniyorum sehir hastanesinde ki ebe nst aldi acikliga bakti nst de bi iki sanci disinda bisey çıkmadı agrin var mi durabiliyor musun diye sordu evet dedim "kendi istegimleüniversite hastanesine gitmek istiyorum" diye kagit imzalatip cikis yaptirdi. Rahatsızlığımdan dolayi orasi benim icin daha iymis, halbuki ben universitede ki doktoruma sormustum sehir hastanesinde de takipteyim son ayda iki hastaneden birini birakacam burasi ve sehir hastanesi arasinda fark var mi diye hic bi fark yok nerde rahat ediyorsan oraya devam et demişti bastan savdi kadin yani anlayacagin pazartesi üniversite hastanesine gidecem inşaallah.