Hadibakalim Merhaba adetime 5 gün kaldı. Uygulama bugun test yaparsam olumlu sonuç alabileceğimi söyledi.Yaptım ve negatif çıktı.Bütün belirtileri yaşıyorum.Daha önceden benim gibi yapıp adet gecikmesinde deneyip pozitif gören var mı?
Sermec Hadibakalim canım benım adetime 5 gun varken yapmıştım ben negatif cıkmıştı 3 gün varken yapmıştım cok cok silik cıkmıstı ben ce bir 2 3 bekle bır daha yap test
Sanslikedi17 Hadibakalim gebelik testlerine güvenme derim sen vücuduna bak karnında kasılmalar bir enteresanlıklar oluyor diyorsan büyük ihtimalle olur. Adetinin ikinci ya da üçüncü gününü bekle ve beta hcgne baktır derim en kesin sonucu alırsın. Tabii ki gözlerini devirdin o kadar nasıl beklicem diyorsun biliyorum ama senin iyiliğin için diyorum. bu zamanlarını güzel değerlendir ☺️ Eğer pozitifsede yaz buraya 👍🏻
Hadibakalim __birafitap__ Bilerek önceden bakmadım belirtilerin ne olduğuna. Ilk denemeden sonra 6 gun siddetli kasik ağrısı yasadim.ara sira bel agrisi ve bas agrisi. Normalde adet olacagimda bile yaşamam agri.onun için tuhaf geldi.
__birafitap__ Hadibakalim evet bende geçen ay aynı şeyleri yaşadım idrar yolu enfeksiyonunda kasık bel ağrısı mide bulantısı olur bi heveslendim gebelik mi diye sonuç negatifti tekrardan enfeksiyon olmuşum sonrasında çok üzüldüm ama lütfen umutlanmayın ki insallah varsa çok sevinesiniz❤❤🙏🏻
ilaygiz Hadibakalim bende adetimi 25 26 gunde oluyordum 30 gun sonra adet oldum ama suan bas agrim ve kasik agrim var neden bilmiyorum genelde adet oldugumda rahatliyordum
Hadibakalim ilaygiz benim adet bitiminden 1 gun sonra ilk degerlendirmeden sonra basladi agrilar sonra bi anda kesildi.simdi ara ara bel agrisi devam ediyor.
ilaygiz Hadibakalim 4 gun gecikme adet oldum ilk defa benimde bel agrim kasik bas agrim var yanlismiyim adet olmadan once agri olup adet olduktan sonra gecerdi
Hadibakalim Sanslikedi17 evet fazlasıyla sabirsizim maalesef.ilk defa boyle degisiklikler sezinlediğim için heyecanlandim sanırım.inşallah pozitif olursa yazarım.tesekkurler
Merveeeemmm Hadibakalim canım olabilir öyle kuzeniminde senin gibi olmuştu testi atmadı sonra gitti baktı dedi ikincisi de silik olmuş sonra hamileydi 😘🙏