Busraae Durumlar nasıl kızlar bende iki gündür ara ara giren vajina ve bacak ağrısı var yarın da kontrolümüz var bakalım 😊
ozgeerdogan09 Busraae benimde bugün 37+0 dün akşam bende de oldu bugün kontrolüm vardı doktorum çok normal oldugunu bundan sonra bunların olacağını söyledi doğum sancısı değil kesinlikle öyle olsaydı anlardın dedi acısından 😂 22 ocak sezeryan günüm bakalım 😊
Kelebek3510 Busraae bende 37+3haftalığım bugun doktor kontrolüm vardı ayın 14 ünde sezeryan verdi 38 haftalıkken nasipse doğum olacak hiç açılmam yok agrım yok
annemsii Busraae merhaba bizde 37+2 olduk doktora gitmedim daha hafta içi gidicem çok güzel gidiyor çok şükür ama bebeğim ters duruyor hala öyle olduğunu hissediyorum 41 haftaya kadar bekliycez demişti doktorum normalde 29 ocaktı doğum tarihim bakalım hayırlısı inşallah
Busraae ozgeerdogan09 ayy en azından senin günün belli canım bende gün de belli degil insan heran doguracak gibi hissediyor 😊😊 haftaya çatı muanesi var bakalım benimde
ozgeerdogan09 Busraae Ben biraz garantici oldugumdan günü aldım o zamana kadar gelirse normal deneriz gelmezse o gün kendi isteğimle sezeryan oluruz dedim 😂 ama içten içe gelmesin diyorum 3200 olmuş çocuk son haftalara kalırsak normal doğuramayabilirmişim 😂😂
Busraae ozgeerdogan09 evet canım benim doktorumda öyle söyledi 40a kadar beklersen sezeryan olabilir insallah o zamana dogurursun dedi bakalım bekliyoruz 😊 tık yok gibi ama sancım falan hiç cıkmıyor nstde karnımda daha yukarıda gibi 😊
sevval55 Benimde 20 Ocak sezaryen günüm, o zamana kadar normal gelirse gelicek. Gelmezse bekletmicek doktorum cunku bebeğimin kilosu 37 haftam ama 2000 kilo😞 zayıf dogacak kilo almıyor daha fazla tutamam en azından dogsun dışarda beslensin dedi
ozgeerdogan09 sevval55 eğer sağlıklıysa dert etme canım kilosunu faydası var mı bilmiyorum ama ben her hafta Ispanak yiyorum ayda 2 defa fırında somon yiyorum bide bu aralar tahin bal karışımı istiyor canım onu yiyorum bol bol 😂 toplamda 11.5 kg şimdilik
ozgeerdogan09 Busraae aynen o yüzden çok beklemek istemedim bende 38+5 te alınacak o zamana kadar yine bekleyeceğiz bakalım artık hayırlısı 😊 Bende de öyle çok yok 40 larda falan çıktı sancı bugün o kadar 😊
Kelebek3510 Busraae canım hiç açılmam yok sancim yok boyum kısa normal doğum yapamazsın dedi sezeryan olacak dedi doktorum.