Hahahah bende ayniyim 8. Haftam biticek daha hiç mide bulantısı çekmedim normalde regl zamanlarım daha çok midem bulanırdı falan. Kasık ağrıları da ilk haftalar cokcoktu o da geçti şuan gayet iyiyim o da tuhafima geliyor simdi hamile gibi hissedemiyorum kendimi :)