3lu tarama icin ankara sehir hastanesine gittim orda çekindim ve sonuclari doktora gonderdik dediler ordada kendini begenmis ukala bir doktor vardi ve tartıştık bana ne detayli fotograf nede kağıt verdi elimde hicbisey yok baska bi hastaneye gittigim zaman bu sekilde dogum yapabilir miyim?