Fatmahmet16 Merhaba arkadaşlar 16+0 da kız bebeğim olacağını öğrendik. Şükürler olsun darısı isteyenlere inşallah 🙌 isim telaşına düştük 😍 güncel ama anlamlı isimler düşünüyoruz yardımcı olur musunuz? Önerilerinizi yazar mısınız?
defnemila Fatmahmet16 Bende şurada bekleyeyim :) Defne Mila ismini çok istiyorum ama eşimi ikna edemedim :)