Doktorun günde 2 defa dedi. Eczane de ilacı alırken eczacı şaşırdı normalde 1 tane verilirdi dedi. Belki kan değerine göre böyle vermiştir dedi.
Siz ne kadar kullanıyorsunuz yada ne kadar kullandınız ilk 3 ayda ?
eczacı öyle diyince günde 2 tane içmek zararlı olur mu acaba diye düşünmeye başladım ?