Pnrbtr Arkadaşlar merhaba 4 haftalık hamileyim. Belim, yumurtalıklar ve vajinam ara ara sancılanıyor. Daha önceden 3 başarısız gebeliğim var ve çok tırsıyorum. Doktora henüz gitmedim çünkü adetim daha 1 gün geçti. Sizce normal mi bu sancılar? 😢
Sabirsizanne16 Pnrbtr gayet normal bence.yerleşme ağrısı yaşıyorsunuz.üstte bayanın bahsettiği magnezyum eksikliği gebeliğin ileri haftaları için geçerli.Ben de hamileliğimin başında ya bu sefer kesin adet oldum diye gidiyordum tuvalete😄 öyle bir ağrı oluyor
gamzemdmr Kan testi verdinizmi? Bende 9 haftalık hamileyim aynı durumlar bndede oldu adet sancısı gibi ağrılar kasılmalar drum bu durumun normal olduğunu söyledi ve bu tür ağrıların magnezyum eksikliğinden kaynaklandığını söylüyorlar sen içini ferah tut inş bebişin sana sıkı sıkı tutunur
Pnrbtr gamzemdmr evet verdim. 2 gün önce (adetime 2 gün vardı 34 çıkmıştı) bugün tekrar vereceğim. İnşallah 🤗
Elmasecrin2 gamzemdmr bende 8+3 benimde kaşığımda agrı var ve karnımla belime vuruyor Yani normal mi bu
Pnrbtr Sabirsizanne16 çok sağolun içimi ferahlattınız. Ben de diyorum aha kesin oldum diye peçeteye bakıp bişe görmeyince şükürler olsun diyorum.
gamzemdmr Elmasecrin2 bu sabah bnde bel ağrısıyla kalktım ama en iyisi dr nuza danışın ben ikinci rand ztn bunu belirtecem