Ben de test yapıp negatif görünce 2 gün ağladım ama 🤷🏻♀️Ben ne yapsam boş Allah istediği zaman olacak uğraşmaya devam dedim sonra ya insan birine derdini anlatamıyo da aaa çocuğu olmuyo diye etiketlenmek istemiyorum . Kendi kendimi onarmaya çalışıyorum