Hanımlar selamlar, geçtiğimiz hafta bebeğimin suyu azalmasından dolayı post açmıştım.
35+0 da ki kontrollümüz de doktor suyunun kritik seviyede olduğunu 3 gün sonra tekrar çağırarak su seviyesinin düzelmediğini , erken doğumu olası gördüğü içinde ciğer geliştirici iğne vermişti. Bunun üzerine ne yapacağımı şaşırmıştım. Doktorum sadece dinlenmemi, bol su tüketmemi ve bebeğim hareketlerini sıkı takip etmemi söyledi, gerisi bizim takibimiz de dedi ve ben ilk iğnemi olarak evimize döndüm. Burada ne yapabilirim diye post açtım ve havuç suyunu söyledi bir çok kişi. İnternettende araştırmalarımda da önüme çıktı. Sabah ve akşam bir su bardağı havuç suyu içtim 3,5-4 litre arası su tükettim ve bol bol dinlendim. Sonuç ♥️ 3 gün sonra tekrar kontrole gittiğimizde su seviyesi %50 yi zor bulurken %70e çıkmıştı ve doktorum çok şaşırdı. Ne yaptıysanız aynısına devam dedi🥰
Şükürler olsun. Buradan paylaşmak istedim belki bir ihtiyacı olan olur. Bu sorunu 20-25 hafta arasında yaşayanlar varmış Allah korusun.
Hepinize hayırlı doğumlar dilerim♥️