Periii_Ss Aras-Altay bisey sorabilirmiyim. Kafamıza göre alabiliyomuyuz bu balık yağını acaba illa doktormu söylemeli. 28 haftaligim bu arada
Aras-Altay Periii_Ss bi bilgim yok canım bana doktorum söyleyince aldım istersen doktoruma sor öyle al
Recebinzevcesii Periii_Ss bana doktor kullan demedi ama ben aldım kullandım canim çok faydasını gördüm sakinleştirdi beni eşim öyle diyor
Aras-Altay Baloglum93 bana doktorum hiç sormadı balık yiyor musun diye ilacıda aldım boşuna mi aldım yani
icenes Benim doktorumun yazdıgı ezcanede 145₺ omega royal adı internette daha uygundu ordan sipariş verdim balık yaglarının fiyatı yüksek oluyor özel ya 🤷🏼♀️
Selay icenes bende onu kullanıyorum eczaneden 150 TL aldığım oldu sonra trendyola baktım en son 85 aldım 😊
Ceylan35 Aras-Altay valla kuzum 24. Haftalığım toplam 5 kilo aldım 3. Aydan sonra kullanmaya başladım omega ilacı bebeğin beyin gelişimi içinde çok onemliymis kullan bence
Baloglum93 Aras-Altay bilmiyorum ama ben bi ay kullandım sonra doktoruma dedim her hafta balık yesem daha iyi değil mi diye o da her hafta yiyorsan balık yağına gerek yok dedi
Aras-Altay Baloglum93 olmadı bende öyle yapayım aldım sonuçta 1 ay kullanayım ondan sonra senin yaptığını yapayım çünkü gerçekten çok pahalı her ay bide doğumdan sonrada kullanacaksın dedi doktor o parayla yavruma bez alırım
H-y-t Aras-Altay ben venatura nın balık yağını aldım her hafta balık yeme Fırsatım olmuyor. Venatura hem bitkisel içerikli hem fiyat olarak uygun 40 tl idi yanılmıyor isem
Elizvedeniz Aras-Altay ben aldım bir kere bile kullanmadım kapalı duruyor evde içince direk çıkarıyorum çünkü onun yerine haftada üç gün balık yemeye dikkat ediyorum
Elizvedeniz Aras-Altay hayır kötü değil ben mide bulantılarımda tiksindim sürekli hapın tadı ağzıma geliyordu o gün bugündür içince çıkarıyorum
Mrvm005 Aras-Altay yok canim ucretini o odedi recetesiz zaten ilac sansina ucuz denk geldi aldigimiz en ucuz ucretli ilaç malesef