HlyaHocaolu Salihagdn ben 6+4iken duydum doktorum dün gelseydin duyulmayabilirdi dedi 9da duyanlarda var
Nlyakts Ben 7. Haftamda görmüştüm 😂gormustum diyorum çünkü devlete gidiyorum doktorum cihaz çok fazla radyasyon yayıyor diye ilk uç ay dinletmiyoruz demişti 😊ama görüyorsunuz zaten ekranda pıt pıt birşey atıyor orada 😂