Meralll59
Ah ah 4. Senem bitiyor, bende o kitapları kendim yazmadım zaten ,koskoca prof'ların kitaplarında yazıyor bunlar , İstanbul un bütün hastanelerinde staj yaptım her yerde sol pozisyon denildi , sizde biraz araştırsanız her duyduğumuza inanmasanız keşke.. Şimdi size insan anatomisini anlatacak değilim, acaba sağlık kitaplarını hangi prof'lar yazıyor bi baksanız
Sağ tarafa yağınca tansiyon neden düşüyor acaba mesela bunu araştırsanız belki biraz anlarsınız, bu benim yorumum değil koskoca prof doçent hocalarımın bilgileri iyi günler .....