Arkadaşlar Merhaba, 28 haftalık doğan bir bebeğim var. Yaklaşık 2 ay hastanede kaldık, şu an taburcuyuz ve iyiyiz. Kontrolleri devlet hastanesinde yapılıyor fakat devlet hastanesine gitmeye uygun bir bebek değil kalabalığı, beklemesi, hijyeni, soydukları odanın soğuklu açısından... soğuk odada soyulup tartıldıpından beri hapsuruyor ateşi çıktı😔 özel hastane diyorum, prematüre bebeklere özel sağlık sigortası yapılmıyormuş. Elim kolum bağlandı... çok hassas bir bebek, sağlam çocuk hasta olacak bu ortamlarda... temiz, erkendopanlar için uygun bir hastane öneriniz var mı? Devlet/özel farketmez... siz nereye götürüyorsunuz mesela. Şimdiden teşekkürler