EdanurSalam İyi geceler, benim gibi son haftasında olup halen açılması olmayan, sancısı sıklaşmayan ama bir o kadarda kendini rahatsız hisseden var mı? Varsa neler yapıyor?
BayanYaman EdanurSalam 38+1 deyim canım geçenlerde acayip bi ağrım vardı nst de sadece 1 tane sancım çıktı açılmam hiç yok ki 1 haftadır yürüyüş yapıyorum uyku falan hak getire çatı ağrısından falan uyuyamıyorum bugün yine nstde bişey çıkmadı doktorum bekliycek gibi suyu falanda iyi diyor nişan falanda gelmedi alttan iğne batması gibi aniden arada bişeyler giriyor ama pek ümitli değilim ve artık çok yoruldum çok sıkıldım hem içimde sürekli korku var ya kakasını yaparsa falan diye bi an önce kucağıma almak istiyorum 😞😞
Hilall 38+6 dayım aynı bendede durumlar açılma yok ama çatı ağrısından duramıyorum yatıp kalkarken canım çıkıyor sancida yok nst de felan hic çıkmıyor nişanım 36 haftalıkken geldi ama hala doğum belirtisi yok