bende 24 haftalık hamileyim 3 tane de bende var doktorum henüz doğumu konuşmak için erken biraz daha bebek büyüsün sonra sinir cerrahisinden izin isteriz ona göre hareket ederiz dedi normal doğum istiyorum sezeryandan özellikle genel anesteziden çok korkuyorum ama içimden bir ses hep sezeryan olacaksın diyor hayırlısı olsun hakkımızda geceleri çok ağrım oluyordu hamile yastıklarından aldım o iyi geldi koltukta uzanırken yatakta hep yanımda taşıyorum mecbur