kızlar merhaba 12haftalık hamileyim hamilelikten dolayı göbeğimde tüylenme oldu bende dayanamadım aldım ağdayla simdi yine cıkmıs alacam ama ağdam bitmiş evde ağda yerine epilatör tüy alıcı makinayla alsam göbeğimi bir sıkıntı olurmuki aranızda bilgisi olan varmı?