Kızlar 39 haftalık hamileyim bebeğim 40 41 haftayla uyumlu kilosu 3.800 kafası oluşumunu çoktan tamamlamış ve büyükmüş bebeğim 32. Haftasında döndü baş aşağı çatı muayenemde normal doğum için hiç bir problemimiz yoktu her şey uygundu hatta 38 haftamızdaki kontrolümüzde bile tamamdı her şey taki dünki kontrole kadar bebeğimin başı büyük sancı yok açıklık hiç yok doktor kontrol etti baş çevresi çok büyük normal doğum sıkıntı dedi ve pazartesi için yatış verdi sezeryan olacak ama ben öncesinde suni ile denemek istedim doktorumda sen nasıl istersen dedi ama sabaha kadar al aynı sonuç olacak dedi çevremde bebeği sıkı tıya atma suniyi alma diyorlar yardım edin ne yapmalıyım çok kararsızım