Sibelgokhan Anneler bugün bebek alışverişine çıkacağım fakat alacağım kıyafetleri 0-3 mu alsam 3 -6 mi bilemiyorum sizce napmaliyim?
Grhn Sibelgokhan ben 0-3 aldım ama fazla almıyorsunuz çünkü çabuk büyüyorlar . mesala 4 5 parça küçük aldım , 4 5 parça 3/6 ay aldım . Ablamn 2 tane miniği olduğundan ona sormuşdum 😊
EbruIrmakAhmet Sibelgokhan canım 0-3 te Alman gerek ama fazla abartma bide bazı 0-3 ler gerçekten abartılı küçük evet bebiş o kadar doğuyo ama hızlı büyüyo zaten 3-6 da küçük pek bi fark yok göz kararı almalısın bende bir iki parça aldım baktım 0-3 çok çok küçük 3-6 aldım
aysun_35 Grhn suanlik 2 parça aldım zaten bı kaç tane daha alırım 5-6 tane yeter diye söyledi arkadaşım yeni doğum yapan biri olarak