Merve7 ben de gebeliğimin başından beri kasıkta hissediyorum gören karnın aşağı inmiş zaten diyor, hep böyleydi ki diyorum zorluyor bazen yürürken bile ama doktor normal dedi çünkü rahim ağzı uzunluğu falan ölçülüyor açıklık da yok kısalma da yok çok şükür o yüzden sorun yokmuş. 33 haftalığız bizde canını sıkma canım