Kızlar ben 17+6 haftalik hamileyim ve sürekli doktor kontrolünden 1 ay sonra başlayan bebeğime birşey oldu korkusu oluyor doktor bebeğin gayet sağlıklı iyi diyor kontrolden sonra rahatlıyorum tekrardan bir süre sonra yine başlıyor bu korku 17 haftama girdim yatarken mesela eskisi gibi kasık ağrısı olmuyor neden olmuyor bebeğe mi birşey oldu gerçi bizde tuhafız bir tarafımız ağırsa neden ağrıyor ağrımasa belirti geçti bebeğimi birşey oldu düşüncesi böyle kendimi yiyip bitiriyorum çok