Arkadaşlar merhaba. Sizlere bir sorum olacak. Bugün 10+1 olduk çok şükür. Gebeliğimi öğrendiğimizden beri Ankara’da Prof. Dr. İbrahim Esinler hocanın muayenehanesinde iki haftaya bir kontrolüm oluyor. Dünkü kontrolümde iki hafta sonra grip aşısı olmamı önerdi. Daha önce gebelere önerildiğini duymamıştım, endişelendim. Yaptıran var mı aranızda ve yaptırdıysanız kaçıncı haftada, izlenimi nasıl oldu?