Efekerem Benim gibi olan varmı 5.ayımdayım sıvı kaçağım var vücudum iltihap topluyormuş buda erken Doğumu tetikliyormuş diken üstündeyim sürekli sancılarım var
Tuuce7 Geçmiş olsun ben yaşamadım ama zor bir durum sanırım. Erken de olsa sağlıkla kucağına alasın bebeğini 😇