Sabrinass Merhabala 23. Haftamdayım. Gündür şiddetli böbrek ağrısı çekiyorum ve idrarimi yaparken agrılarım oluyor böyle olupta nasıl bi yol izlediniz doktorlarınız nasıl bi tedavi uygulattı?
Gzdgzdkrt Sabrinass merhaba canim bende 26+3 haftalık hamileyim ve bende de aynısı var böbrek kumu 😟 doktorum haftaya stent takacak böbreğim zarar görmesin diye, çünkü bebek baskı yapıyormuş ve agrılarımız o yüzden çoğalıyomus. Doktoruna danış sende cnm
Guguk Sabrinass ben kısa zamanda doktora gidin belki idrar yolu enfeksiyonu böbreğe ilerledi ve yolun antibiyotik tedavisi gerekiyor gebelikte riskli ilerlemesi o yüzden ertelemeyin. Ya da kum falan olabilir.
Sabrinass Gzdgzdkrt 39 dereceli atesle acil cagirdim patalojiye yatirdilar bobrek enfeksiyonum varmis dun yattim pazartesi cikicam insallah antibyotikler vitaminler serumlar cok zor valla ama insallah gecip gidicek