prenses_annesii2603 kayrahazalayaz Allah yardimcin olsun sagliklisıyla oğluşunu kucağına alirsin InşAllah
Tubitupp kayrahazalayaz Allah yardımcın olsun arkadaşım🙏 İnşaallah Bende dün 16. 00 GB doğum yaptım. Benzer sebep yüksek tansiyon sebebiyle.
Tubitupp kayrahazalayaz çok şükür iyi şuan yanımda mışıl mışıl uyuyor teyzesi. Amin inşallah cümlemizin ki
nemu63 kayrahazalayaz öncelikle rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip eylesin gözün aydın. Saha önce tansiyon problemin var mıydı aniden mi çıktı bebeğin kuvoze girmedi dimi benimde erken doğum riskim var şu an 34 olduk ama zayıf bi bebek korkuyorum
azizeguneyy kayrahazalayaz bende preeklempsi yaşamıştım üstüne birde nöbet geçirmiştim acil sezaryene alınmıştım Allah yardımcın olsun
mommyofson Küveze girdi mi ne kadar kaldı ben de 33.haftadayim rahim kisaligindan erken dogum riskim var