Hakbas2020 Hamiş arkadaşlar biz 38+3 haftalık olduk ve Allah’ın izniyle İnşAllah sabah sezaryenle doğuma giricem hepinizden dualarınızı bekliyorum 🤲🏻 Şimdiden Allah razı olsun 🤲🏻
Emineyavuz_53 Hakbas2020 Allah yardım etsin . Sağ Salim kucağına alırsın inşallah . Demek birimiz daha tezkere alıyor 🥰
Gulmartin Hakbas2020 Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşaallah siz de kolaylıkla atlatın 🙌🏻♥️
Hakbas2020 Nehirkaya25 Allah razı olsun Rabbim sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Gamzekacanlar Rabbim sağlıcakla kucagınıza almayı nasip etsin ☺️☺️ Sonrasını da anlatın zor mu kolay mı haftaya bende gireceğim inşallah çok çabucak atlatırsınız 😘😘
Hakbas2020 Gamzekacanlar Allah razı olsun 🤲🏻 Spinal sezaryenle yaptım doğum iyi geçti çok şükür ama çok ağrım var bebeğimle bile ilgilenemiyorum 😔😣yinede Rabbim ameliyatı sağ salim atlatmamı nasip etti ya çok şükür bin şükür 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Sizede sağlıkla hayırlısıyla doğurmanızı nasip etsin İnşAllah 🤲🏻
TahaninAnnesi Allah saglicakla kucaginiza almayi nasip etsin ins cok cabuk toparlanirsiniz sonrasinda da 😉