Ahsenn031013 Gamzekacanlar valla hastanem orda olduğu için çok az gördüm ama bilemiyorum tabi tam olarak😂 tabi sen daha iyi bilirsin buralı olarak 😍 ama burayı çok sevdim inşallah tekrar gelebilriz 😓
Mervehasan1 Bende karamürselde oturuyorum ama gölcük özel medar hastanesine gidiyorum. Doktorumuz emel bilici 😊 35+3 olduk doğuma son 30 gün gözüküyor ama tabiki ne zaman gelir belli olmaz. Hepimize hayırlı doğumlar 😊
NurseB Mervehasan1 yaaa aynı doktorumuz 🤗 cinsiyeti ne zaman öğrendiğiniz bize 11de kız diye tahmin yaptı ama 🙈
Damlaselvi41 Merhaba arkadaşlar bende Akademi de Yaşar Çeğil e gidicem ücret hakkında henüz bilgim yok ama ilk doğumumda oradaydı Yaşar Bey gerçekten çok iyi bir doktor ve akademi hastanesinin en güzel yanı sancını odanda çekiyor olman Konak ta fln bu imkan yok maalesef
HaticeeKckylmz NurseB 2018de doğumum olmustu kendı doktorum ızındeydj Emel hanım nobetçıydı gayet ilgili sevımlı müzık eşliğinde gerceklestı 🥰 suan tekrar hamıleyım Ahmet beye gıdıyorum ılkınınde kontrollerı Ahmet hocadaydı çok çok memnunum
Mervehasan1 NurseB bize 12.haftada kıza benziyor dedi doktorumuz. Ama biz 21.haftada öğrendik. 😂🤦♀️ Hiç göstermedi bize hep arkası dönüktü yavrumun. Daha yeniymiş seninde. Hayırlısı olsun ❤
Damlaselvi41 NurseB fiyat hakkında şuan bilgim yok 4 yıl önce doğum yapmıştım doğrudur zaten fiyatlar bildiğim kadarıyla o civarlarda hep
Ahsenn031013 elifnursu27 ya buradaki ler hep Marmara’ya kötü yorumlar yapıyorlar bıradakilerden kastım komşularımız eşimin akrabaları fikan hep kötü yorum yapıyor. Bi özgür bey varmış onun hakkında iyi diyorlar. Ama burdan da hiç kötü bişe duymadım bu platformdan yani😍 sanırım insanlar bol keseden atmayı seviyor
Gulsah4241 Ahsenn031013 canım ben ilk doğumumu marmarada yaptım o zamanda ismail beye gidiyordum çok memnunum doktorum çok iyi şimdi gene ismail beye gidiyorum marmarada özgür diye biri yok ilk doğumumu 2018'de yapmıştım o zamanda yoktu :))
Ancak Ahsenn031013 2 hafta sonra 3. Doğumum olacak inşallahh ve diğerlerinde olduğu gibi doktorum yine İsmail bey,çok ilgili alakalı bir doktor ben çok memnunum👌🏻
elifnursu27 Yanii İsmail bey 20 yıllık doktoru Marmaranın benim eltimin iki çocuğudanda doktoruydu çok şükür ikisinde çok sağlıklı özgür bey diye biri yok sanırım şuanda, bir çok kişi bilmeden kötülüye biliyor malesef.. 🙄