Ahsenn031013 ben Alikahya devlete, Üniversitede Profa, akademide Nuri beye gittim en son Konak’ta Erkan beye gittim en ilgilisi oydu çok memnunum muayenesi kurum anlaşmasından dolayı 145 normalde 190 lira doğumu henüz konuşmadım tek sıkıntı hastane şartları diğer özellere göre eski ama ben doktordan çok memnun olduğum için tolere ettim