Melike_ Merhaba arkadaşlar 16+2 hamileyim belimde cok şiddetli ağrılarım oluyor öyle ki uzandigimda ayağa kalkamıyorum acıtan yurudugumde bacaklarıma kadar vuran bir ağrı var sizce bu normal mi ?
pyymamm Melike_ uzandığınızda gecen ağrıysa normal . Ama magnezyum kullanmıyosanız doktorunuzla görüşün baslatabilir siZe. Kuyruksokumumda cok ağrı olurdu magnezyuma baslayalı ağrım yok