Merveeex Kızlar ilaç ne kullanıyorsunuz ben decavit Demir hapı magnezyum kullanıyorum ama su son 15 gündür hiçbirini kullanmıyorum 😞😞 unuttum bir kere hep öyle gitti
pyymamm Merveeex 15 gün az değil kasılmalarınız olmuyor mu ihmal etmeyin bence . 29+5iz gyno ferro sanol, euthyrox,decavit,devit 3,oksapar iğne,efermag kullanıyorum balık yağı bi kutu bitirdim almadım balık yiyorum diye ama alıcam sanırım yine
Ececik07 Merveeex elevit ve Demir hapı kullanıyorum sadece doktorunuza bilgi verseniz tekrar başlasanız mı acaba
mihrinazsumbul Merveeex vitaminleriniz de eksilme olursa bebeğin gelişimi geriden gelebilir o yüzden kan ilacı gibi önemli ilaçları bırakmayın derim
Esrazekeriya Merveeex omega 3 kullanıyorum sadece 34 hafta olduk öncesinde decavit kullandım ama kilo yapıyor bilginiz olsun
Merveeex pyymamm hiç balık tüketmiyorum bile asla ağzıma sürmem balık ve süt 😞😞 kasılmam da olmadı hiç
Esrazekeriya Minikmucizeee vitamin kullanmaya başlamadınız mı levotiron tiroid için kullanıyorum bende
Merveeex Esrazekeriya evet ben asırı kilo aldım onda bi de cok acıktırıyor beni gebelik sekerim de var o yuzden bıraktım
Zynpbksn Merhaba 28+6 haftalığım bende ilacı aklıma gelirse içiyodum 1 ay içmediğim bile olmuştur geçen hafta kan tahlilleri yaptırdım bütün değerler düşük çıktı zaten vücudum salmıştı hemen yoruluyodum halsiz kalıyodum ama yemediğim şey yoktu sevmediğim şeyleri bile yiyodum bebeğim için Allah a şükür bebeğimde bi problem yok ama doktor kesin kullanmamı söyledi doğumdan sonra zor olur diye vücut dirençsiz kalır mutlaka için ilaçları hamilelikte dinç geçer hem
pyymamm Zynpbksn synen öyle ihmal etmeyin unutmayın sonrası zor olur zaten vucuttan besleniyor bebek siz hasta olursunuz . İlacları kutuya dizin sırayla için gözönünde tutun unutmayın
caglaylmz Kızlar ya ben 28+0 haftayim. Tek bir vitamin kullanıyorum. Vinalac adı. Bide coraspin. Doktor gerek yok başkasına dedi. 4-5 doktora gittim. Hepsi aynısını dedi. Siz böyle yazınca acaba eksik mi kullanıyorum diyorum. Bebegimin de gelişimi iyi. 1hafta önden gidiyor
pyymamm caglaylmz doktor ne derse yapıyorum bende iyi olalım diye 🤷🏼♀️ Bazı doktorlar gerek görmüyo besinlerden alabilirsen daha iyi diye
Esrazekeriya Buse3434 canım ben bunun için nete yazıyorum 30 haftalık bebek kilosu diye zaten uygun olanı orada yazıyor ama 1600 ideal için rahat etsin maşallah güzel
BlgnRb Merveeex kan ilacı-vegaferon multivitamin-regenesis max magnezyum calsiyum Ve maalesef kabızlık için duphalac mide yanmam içinde gaviscon 😔 hamile değilken bu kadar ilaç içmiyordum hepsini bi günde içiyorum şimdi 🤦🏻♀️
Esrazekeriya Merveeex doktora sordum evet kilo yapar dedi 1 ayda 3 kilo aldım kullanan varsa bırakmasını öneririm onun yerine omega 3 kullanın doktora danışıp tabiki