Dmtsrc HacerAycil benim de normalde 11 şubat ama haftaya çatı muanesi var sanırım ona göre daha kesin tarih verir
kayrahazalayaz Eda1985 eminegizem dün doğun yaptım oğluşun 2500 gram doğdu küvezde şuan solunum problemi var
HacerAycil Dmtsrc saglıkla zamaninda gelsinlerde gerisi onemli degil ❤ daha hicbirsey yapmadım bu arada hazırlık siz yaptinizmi evi bile bugun temizlemeye basladim cantamız hazir degil :)
Adanur kayrahazalayaz kısa sürede kavuşuyorsun neyseki canım sağlıkla dönün yuvanıza inşallah. Bnmde erken doğum riskim var beklemedeyiz bizde suan. Neden girdi oeki küveze bnide bilinçlendirirsen 😏
kayrahazalayaz AdanurAllah razı olsun Sağ ciğer lobunda nefes alma güçlüğü var oysaki ciğer geliştiricide olduyduk
ems1 35+1 deyiz kızımla 6-8 Şubat aralığında bir tarih verdi doktor , uykusuzluk, kaşıntı üff son zamanlar cidden zorluyormuş
berf_16 kader34 durabildiği kadar dursun yaa sıkıntılı değilse ben normal düşünüyorum zaten sancım ne zaman geldi o zaman 😂
Adanur kayrahazalayaz en kısa sürede kavuşursun inşallah sen güçlü olki annesi onun sana ihtiyacı var senden güç alsın. Bakalım bzi nasıl bir sürec bekliyor
Eda1985 kayrahazalayaz hayırlı olsun .Allah biran evvel kucağına alıp eve götürmenide nasip etsin inşallah canım
Elisakerem 35+5 im kaşıntılarım oluyordu benimde nemlendirmek iyi geldi kasilmalarim ara ara oluyorsol kalçama vuran siyatik sinir basısı nedeniyle yürürken zorlaniyorum ve geceleri tutuluyorum tuvalete gitmek için kalksamda bi süre hareket edemiyorum tabi benim ikinci çocuk ilkindede böyleydim tecrubeliyim😃
Yemre Bugün 36+0 haftalık olduk .35+5te 2700 dü. Nst de kasılma çıktı. Hatta nst den sonra arttı gibi hissediyorum.sürekli sertleşiyor karnım. Daha dönmemiş ama dönüyor dedi.
Yemre Bide kaşıntı için karaciğer usg ye baktırdım temiz çıktı. Kan değerlerine bakıldı normal çıktı. Niye uyuz gibi kaşınıyorum anlamıyorum dün gece hiç uyumadım. Kaşınmaktan ağlamak geldi artık 🤦🏻♀️
Elisakerem Yemre vücudunu nemlendir bana iyi gelmişti bide aşırı yağlı yiyince oluyordu özellikle ceviz
Deeper Bizde 35+2 olduk bebek kanala girmiş sizinkilerde durum ne kızlar kanala girince ne zaman dogum olur suan başı kanaldaymış
Zeyzey86 Majorzara bende 35+2 yim geceleri değilde gündüz çok sert karnım birde kasık ağrısı var ara arada karın ağrısı oluyo umarım yalancıdır 😔