Kizimveoglumm 34 olduk ama günler geçmiyor sanki geriye gidiyor şikayetleriniz neler ben artık nefes alamıyorum arkama yaslanmadan da oturamıyorum 🙄🙄🙄☺☺☺
Aysealty Kizimveoglumm bizde 34egirdik bugün yürürken sanki dalagım şişmiş gibi bi kramp giriyor bazen bide cok midem yanıyor 😔
Guloo68 Kizimveoglumm Bizde 34+2 olduk çok ağırlaştım temizlik yaparken belim çok ağrıyo erken haftalarda baslayan sisligim var bebisiminde hareketleri çok can yakıyo artık 😍💙
Naz3365 30oldum bacak kramplarım mide yanmam fazladan birşey yiyince karın ağrım sırtım acayip ben doğum yapana kadar Ooo heryerim dökülür şu martta bitmedi gitti
Kizimveoglumm Naz3365 ayy kramp deme ne olur ya bide huzursuz baCak sendromu var o daha beter anlamsız kasılma ve gıdıklanma gibi bişeyler oluyor uyku haram kalıyor valla 😕😕😕😕
Naz3365 Kizimveoglumm aynen öyle bi ara artık gidip doğurcam erkenden dedim sıkıldım uykusuzluk öldürdü
Kizimveoglumm Naz3365 zamanında ve sağlıkla gelsinler inşallah 😊 bazen dayanılmaz oluyor ama yapacak bir şey yok
Sempatik ElifUlu benim oluyo arada canim yürürken sag kasigima bastiriyorum tutuyorum geciyo bi zaman sonra
Kizimveoglumm Aysealty mide yanması fazla olmuyor ama oluncada öldürüyor 1 tane soda içiyorum tabi günlük bir tane tüketiyorum sade soda iyi geliyor ☺
Papatyaa Siz yine iyimisiniz bu şikayetler bende erkenden başladı az ayakta eğilip doğrulayım bel ağrım başlıyor bulasigi makinaya zor diziyorum 18+5 iz