zeynepikramom Sizede Oldumu bu ben ilk kizimde hep eksi yedim kizim oldu simdikinde acayip tatli yiyorum ve gene kizim olucakmis demekki atli degil kiz tersi oluyormus 😀
AsiaAisa Bence t tersi kızımda çikolata başucumdaydı 2.inci çocuğum ekşi yedim tatlı hiç yemedim oğlan dedi doktor bugün .
Merveyuce Bende hep ekşi yiyorum.oysa bir zamanlar 1 tablet bitter çikolataya teslim olurdum 😂Şimdi fileyle limon alıyorum
Tgcefesygl Hiç onlara inanmayın ya ben ekşi komasına girme derecesine kadar limon yiyordum karnim yayvan hani ne kadar kız bebeğe işaret varsa vardı kıza alıştık doktor da başta kıza benziyor dedi ama şimdi erkek cıktı 🤗😊
Haticeozkan Benimde ilk.hamileliğim 17. Haftadayiz tatli agzima.suremiyrum hep eksi yiyorum . Tersi oluyo dedikleri doğruymuş oglum olucak allahın izniyle
EliniVermiyorHayat Oğlumda turşu ne çok yemiştim şimdi ise tatlı istiyorum prensesim gelecek ALLAH nasip kısmet ederse 😘😘
Turgutailesi Ben tatlıya asla hayır diyemeyen insandım yani gece kalkıp tatlı yiyip yattığımı bilirim ama hamileliğimin başından beri ekşiler tuzlular turşular 😃 32 haftalığım kızım olacak 🙂
OmerAzizeSrc Yaa heyecan yaptım bende yeni hamileyim gidip gelip limon yiyorum allah hayırlısını versin tabi ama oğlum mu olacak yani genelinizin öyle 😃
Turgutailesi OmerAzizeSrc en tatlı heyecanlardan biri hayatta hissettiğim en garip duyguydu sanırım doktorun ağzından çıkacak tek kelime , sonrasındaki herşeyi değiştiriveriyor renkleri tavrı düzeni fikirleri gelecek planlarını 🙂 Allah sağlıkla nasip etsin inşallah
Emine55 Ya bn eti o kadar çok severken şimdi midem bulanıyor turşu ölürdüm yiyemiyorum sabah Nutella. Öğrlen Nutella akşam çikolata yemekten sonra sıkıştırıyorsun meyve yiyesin geliyo yoğurt mesele yiyemezdim yiyorum ama et diyince çok kötü oluyorum🙁