Nurmur 28+0 dayım, aksamdan beri adet agrısı gibi bir agri var karnimda, aradada sertlesme oluyor. Uyuyamadim. Normalmi acaba. Boyle karnimın ici yaniyormus gibi. Sicak sicak agriyor. Tarif edebildimmi bilmiyorum 🙈
Masalmisali Nurmur sürekli olan bir ağrı mi ?yani 5 dk da bir olan ağrılarsa ve hemen hemen hergün oluyorsa normal değil . Ama ara ara oluyorsa normal
pyymamm Nurmur dinlenince gecmiyosa doktorla görüşün bu aksam benimde ilk kez kasıklarıma agrı saplandı anlıktı ama cok kötüydü doktor normal dedi bidaha tekrarlamadı tabi 29+5im bnde
Nurmur Masalmisali surekli canim, regli olmadan once hatta 2-3 gun once hafif regli agrisi olur ya, oyle birsey yatincada gecmiyor tabiki. Ayiptir soylemesi gaz sancisimi diye acaba dusunuyorum onuda cikartiyorum aksamdan beri. Bilemedim hayirlisi yarin kontrol gunumdu zaten. Doktora danisicam. 🙏
Nurmur pyymamm kasiklarima gecen hafta benimde agri saplandi acile gittim nts ye bile girdim birsey cikmadi cok sukur. Bazi agrilar normalde iste insan endise dusuyor. 🙄 Allahin izniyle zamaninda saglikla gelsin bebislerimiz 🤲
Nurmur Burcu089 ara ara bebek toplanio sertlesiyor. Bazen yururken kasiklarimda agri oluyor. Cati agrim var zaten. Normal sanirim. Sizde durum nedir.
Burcu089 Nurmur aynı tarif ettiğiniz gibi bi ağrı oldu adet ağrısı gibi. 7-8 saat ve sürekli sürdü sabah geçti Allahtan. Ben de biraz korktum da ne oldugunu anlamadıgım için