Hiç uzatmak istemiyorum kızlar bu iş bizim doğamızda var ne kadar korkunç olabilir ki ve şimdi eskisi gibi değil hastanede tecrübeli ellerdeyiz.o yüzden öncelikle sakinlik tavsiyem Benim doğal bi şekilde gelsin istesemde 40. Haftada plesanta yaşlanması var diye suni ve başarısız olursa sezeryanla yarın başlatalım dedi doktorum ki 1 cm açıklıkla zor olur kendimi ve bebeği hazırlamak adına 1 hafta daha istedim diğer herşey normaldi çünkü o esnada nefese ve egzersize ve az da olsa beslenmeye yüklendim. 41.hafta herkese kontrole diyip sadece eşimle sabah 7 de gidip doktorun ve bana güven veren ebemin desteğiyle bebeğimi kucağıma aldım. ağrı sızı korku hiç hatırlayacak kadar olmadı. Doğru nefes sakinlikle tamamlandı illaki epiduralİn tesiriyle sadece dikişler zorluyor ama oda sabırsızlıkdan bebeği görmek masadan kalkmak istiyorsunuz. Benim durumda ki annelere motive ve morel olsun:) herkese hayırlı doğumlar bende happy kids e kaçar 🙂🙋🏻♀️