Nihal1991 Slm kızlar 36+4 olduk salı planlı sezaryan olucam benimle aynı gün dogumlu olucak paşam spinal sezaryan düşünüyorum olanlar memnun mu bide belim çok agrıyor ve ara ara sanki sancım oluyor😢
Rainhn Nihal1991 erken degilmi planlara olsa 38 hafta Falan olsaymış keske eğer saglik acisindan birşey yoksa