Fatmayaman42 Merhaba arkadaşlar 36 haftalik oldum doguma az kaldi ama hala isime karar veremedim sizce hatice hazal mi hatice nida mi daha uyumlu yada baska isim oneriniz var mi lutfen yardim edin cok kararsizim 😢
Deletedmom138 Fatmayaman42 Hatice illa olsun diyorsan Hatice Nida güzelmiş. yada Hatice İrem. Hatice Ebrar 🥰
tumerseyma Fatmayaman42 Bende 30. Haftamdayim ve hala isim bulamadım ,sırf şu isimler ve anlamları karaktere etkisi vs yüzünden . Son günlerde bi sürü video izledim ve hatice ismi şansız bi isımmiş bilginiz olsun 🤔 inanırsınız inanmazsınız ama yine de söylemiş olayım
Betulzeynep19 Fatmayaman42 ikiside çok güzel canım Ben olsam hifa zeren Hatice kübra Aişe hüma koyardım😘
Haticemre21 Deletedmom138 benmde rahmetli kayinvalidmin ismi gülbeyaz eşim istedi ama ben gonullu deglm esimde ısrar etmedi sağolsn. Cok severdm aslnda kayinvalidemi ama bi bebege de Gulbeyaz ismi biraz ağır geliyo bana
Fatmayaman42 tumerseyma vala şanslı şansız yapacak bişey yok mecbur koyacaz yanina koyacagimiz isim şanslı olur inşallah ikisi birbirini kakalar hazar😄
tumerseyma Fatmayaman42 youtubede mehmet ali bulut isim konulu videoları izledim , baya bilgi veriyor
Fatmayaman42 Betulzeynep19 teşekkür ederim bende ikisini cok begeniyorum ve karar verimiyorum başında illa hatice ismi olacak ama sizin onerdiklerinizde güzel