Ben de o haftalarda inanılmaz bir baş ağrısı çektim çok kötüydü normalde hiç baş ağrısı çeken biri değilim ama Allah'tan geçti doktora ağrı kesici yazdırdım baya faydası oldu 1ya da 2 tane anca icmişimdir geçti çok şükür insallh senin ki de geçer en kısa zamanda canım