Biraz uzun olacak ama... Akşam üzeri saat 7 gibi yemeğimi yedim. Lavaboya gittim küçük tuvaletimi yaptım temizlenirken kan geldiğini gördüm. Ama çok yoğun adet kanaması gibi. İki üç kere peçeteyle sildim o derece yoğun ve kıpkırmızıydı ama en ufak bi sancım dahi yoktu. Hemen çantaları kaptık hastaneye koştuk. Ebe alttan muayene etti. Açıklık yoktu. Kan vs bişey gelmedi. Nst ye bağladılar çok hafif sancı çıktı bi ara. Sonra serum takıp tekrar nst yaptılar. Bebeğim çok fazla hareketliydi. Sancı yüne hafif. Tekrar baktı ebe açıklık yok. Hersey normal dedi sancın sıklaşır düzenli olursa suyun gelirse gel dedi ve gönderdi. Eve geleli bi yarım saat oldu. Sancı vs bişey yok. Doğru düzgün bişey de demediler. Nişan o muydu değil miydi. Nişan gelmesi o kadar yoğun ve kırmızı olur mu ?