Kızlar öncelikle merhaba 20 haftalık hamileyim sağ göğüsüm gayet iyi ama sadece sol göğüs ucumda kuruma ve nasıl söyleyim çatlama gibi bir durum var sizce normal mi göğüs ucu krem kullanmaya başlasam faydası olur mu yoksa daha erken mi şimdiden önlem almak istiyorum ?