Zelihafirat Kızlar 11+1 haftalık gebeyim karnım mı çıktı gerçekten yoksa şişkinlik mi bilemedim benim gibi 11. Haftasında olup karnı çıkan var mı ya da çıkar mı bu hafta da artık sizce ? İlk gebeliğim bilmiyorum 😳
Ahsenn031013 Zelihafirat bende 10+4 haftalık ama öyle bir belirti henüz yok. Ama hafiften bir sertleşme var. araştırmama göre kimisinde erken karnı çıkıyormuş kimisinde çok geç çıkıyormuş 🤗
Busrasalt Zelihafirat canım bende 11 haftalık hamileyim alt karnım çıkmış gibi duruyor ama bebişlerimiz daha çok küçük olduğu için o karın büyümesi zannettiğimiz gaz ve şişkinlik
Hawa4087 Zelihafirat iyi geceler canım henüz karnının çıkması için erken gaz birikiminden dolayı oluyor biz her ne kadar bebek desekte( anlamanın en güzel yolu sabah kalktığında hala karnın varsa bebekten dır ama genelde tam tersi oluyor)
Deletedmom138 Zelihafirat bende 9+4 üm bir anda göğüslerim 85 bedenden 90a fırladı ve karnım yuvarlak lastik top gibi şişti bide sertleşti. kime söylesem göstermeden inanmıyolar 😂😂 sanırım bizimkiler hemen büyümek istiyo haha😂😂😂
Zelihafirat Ahsenn031013 yaaaa çıksa da dışarıdan hissetsem bebeğimi diye sabırsızlanmıyor değilim ne alakaysa 😀
Zelihafirat Busrasalt haklı olabilirsin canım dünyanın bütün gazı akşam 9 dan sonra benim karnımda toplanmış gibi hissediyorum 😒
Deletedmom138 Hawa4087 benim sabah ilk kalktığımda da karnım oluyor bebek midir bu ödem yada gaz mıdır
Zelihafirat Deletedmom138 ay bende 8. Hafta da 85 beden olan göğüslerime 90 beden sütyen aldım 😀hatta korktum daha büyüyecek mi acaba diyeee
Hawa4087 Deletedmom138 vallahi canım ben şuan 20+4 oldum çok aman aman bi karnım çıkmadı 15. Haftam itibariyle belirginleşmeye başladı
Deletedmom138 Zelihafirat kız daha büyürse napcaz seninkilerde büyükmüş. kahverengi yeri kocaman oldu mu sende de. ayy valla büyük memelilere gülerdim hep başıma geldi 😂
Ahsenn031013 Zelihafirat valla o istek bendede aşırı derece fazla 😍 bi hissetsem tekme atsa oynasa içerde 🤣🤣🤣
Mrvm005 Zelihafirat benim cikmisti ama karnin alt kisminda siskinlik varmis gibi gorunuyor doktora gidince o siskin olan yerde bebege bakti doktor 😂😂 yani cikmis ve ben anlamistim ayrica pantalonum da olmuyordu sıkıyordu o donemlerde
Zelihafirat Mrvm005 benim pantolonlar 7. Haftaya sıkmaya başladıııı aynen doktorumun ultrasonda bebeğe baktığı yer de şişlik oldu benimde
Hawa4087 Zelihafirat canım sana tavsiyem kimyon kullan ılık suya katip içebilirsin bi çay bardağı yada patates salatasina felan yakışıyor gazi alir
Zelihafirat Deletedmom138 evet kendimi 70 lik nineler gibi hissediyorum zaten o geniş siyahlıktan sonraaaa. Birde derisi soyuluyor benim ucunda senin öyle oluyor mu
Mrvm005 Zelihafirat tamam iste gaz siskinligi gibi geliyor ama bebiş orda zamanla o sislik yukari dogru cikiyor tam 20. Haftada da gobek deligine ulasiyormus rahmin ust siniri her hafta 1 er cm yukari cikiyormus sonra da.
Deletedmom138 Zelihafirat kuruluk oldu soyulduğunu fark etmiyorum henüz ama çok kuruyor. krem sürüyorum kenarlarına 😭 ama çok acıyorlar yaa ince bi yastık yaptım kendime elyaf göğsümün altına koyup öyle uyuyorum 😭😭
Kupik Zelihafirat çıkmaz canım o şişlik gaz kabızlık belirtisi olarak biliniyor benim 15 haftalıkken çıkmaya başlamıştı suan 22+3 haftaligim varil gibi geziyorum 🤭😄 kişiden kişiye değişiyor ama erken daha
Zelihafirat Hawa4087 ah ah neler deniyorum bir bilsen 😳 akşam yemekten sonra fena oluyorum özellikle 😒
Selin648 Zelihafirat seninle aynı durumdayız 12 haftalık göbeğim çıkmış ya gaz değil bu bildiğin çıkmışşş sabah öğle akşam boyut değişmiyor hayır kilo aldık desem göbekten mi aldık 😆 Ama tamamen yapı ile alakalı kiminin karnı dar olur kiminin çok geniş olur hatta bazen 6 aylık gebeler görürüz karınları hiç yok demek ki bizim göbeğimiz dar 😍 ama çıkmış diye mutlu oluyorum
Kupik Zelihafirat kilolumuydun normalde gobek varsa oda biraz daha kabarmıştır bu sebeblere olur çünkü daha erken kuzum acele etme sende varil kısmına katılacaksın 😅