Blackmom Arkadaşlar nasipse doğum Mart sonu Nisan başı gibi.. 0-3 aylık aldığımda oldu ama mesela tulumları vs 3-6 mı alsam acaba.. 0-3 gözüme çok küçük geliyor nedense 😬kararsız kaldım sanki 3-6 aylıklar daha kullanışlı olur gibime geliyor sizce ?
Sultan1903 Blackmom Aynı zamanda benim doğumumda, çok alma diyolar,3-6 aylık birsürü hediye geldi.sadece birkaç zıbın alsam yeterki gibi,bende çok kararsızım alışveriş konusunda
Nevinnn Blackmom bende öyle genelde çok kararsız kalıyorum alışveriş konusunda ama 3-6 yada 6-9 alıyorum çabuk büyüyorlar diye yenidoğan takımları bi kac tane var 🤔 sefere inanıyorum ben bebeğin yediği helal giydiği haram.lafina 😅 dedikleri gibi hediye de gelir
Busra5341 Blackmom patikliler buyuyunce gerdigi icin buyuk alabilirsin bana ole demislerdi .zaten yenidogan hast cikislarini onbesgun fln giyiyormus bida 03 e gecyormusuz bebis tombik olursa 3 6 daha cok giyiliyormus bende 03 cok almadim genelde 3 6 aldim bnm kis bebegi olcak icinede giydiriz dedim zaten her halukarda tam ustune gore olmuyor cnm
Blackmom 123- ilk zamanlar zayıf olsa bile en azından 1 ay içerisinde kg alacak her türlü girer değil mi 3-6 aya 🥴
123- Blackmom tabikı de 3 6 aya rahatlıkla girer 0 3 ler bacak boyundanda kısa olduğu için cocuk rahat edemiyor kısa geliyo hep
123- Sultan1903 hediyelere pek guvenmemek lazım zevk meselesi bence o yuzden gereken alınmali diye düşünüyorm ben gelen hediyeleri hiç giydirmedim
123- Hayallerm 3 kilo 900 gram doğdu 0 3 ler hep elimde kaldı 3 6 6 9 aldık genellikle çok küçük almamak lazım hemen buyuyo bebekler
Sultan1903 123- şöyle ki ; Alan kişi yabancı değil annem,kayın validemlerden hepsi ☺️ Hepsi çok güzeller, haricindekileri bende saymıyoruum bile, ne derler elden gelen öğün olmaz oda vaktinde bulunmaz😃
Cnnkgn Blackmom dogumlarimiz ayni nasipse. Allahtab wp grubumz varda orda kizlarla bu konulari hep dertlesiyoruz:)
TwinsmomDA Blackmom benim bebelerim küçük doğabilir 0-3 bakıyorum genelde ama bebeğine göre değişir büyük dogarsa olmuyor
Evinanne Blackmom bana da hep öyle dediler burada da hep öyle okudum hastane çıkışı dışında herşeyi 3-6 aldım ama 0-3 bile kzıma büyük geldi zayıf doğdu çünkü babası gidip 4-5 takım aldı 😂
Happy46 Blackmom 3-6 alıyorum herşeyi 0-3 en fazla bir hafta oluyor ilk çocugumda anladım şimdi almıyorum o yüzden😊
Ebruomer1003 Blackmom hastane çıkışlarını 0 3 ay olarak tut geri kalani 3 6 al bence 3 ay alacaksanda ayaksız almaya çalış patikli olunca çok rahat edemez bebekler ilk dogdugunda hızlı büyüyorlar
Poncik77 Benim arkadaşımda en fazla 3 hafta giyiyor büyüyor çabuk demişti tecrübeli kiişilere sorup alıyorum bende insan bilmeyince çok zor