Merhaba anne aday ve aday adayları ☺️ İki aydır burdayım ilk defa geçen ay bebek istemiştik Allah nasip etmedi. Yarın yumurtlamanın 13. günü (Yumurtlama günü dahil) Kan vericem sizden dua istiyorum. Daha adetime 4 gün var fakat 12 gün geçtiği için birazda olsa eğer varsa yükseliceğini düşünüyorum. Bu mübarek gecede Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın