Canım o haftalarda bende öyleydim sürekli aglardım herşeye suan 37.haftamdayım ama eskisi gibi degilim cok stres yapmak üzülmek bebegi etkiliyomus o yuzden kendini üzme erkekler malasef bizi anlamıyolar aslında tek istedigimiz şey ilgi ama sen bebegını düsün hep elini karnına koy onu hayel et bunaldıgın an bi balkona cık nefes al bana cok iyi gelıodu şimdi diyorumki keske hiç kendimi üzmeseydim eşim düzeldi son zamanlarda artık oda farkında bi bebegimizin olacagından biz hamile kaldıgımız andan itibaren onu hissediyoz ama onlar ancak dogdu zaman anlıcaklar baba olduklarını o yuzden hiç olumsuz düsünme hep dua et ne istiyosan allahtan iste mutlu olmaya bak inan hamileligini çok etkiliyo